loading...

migration-to-australia

راههاي مهاجرت به استراليا

بازدید : 177
11 زمان : 1399:2

شرايط كشور استراليا

براي اطلاع از شرايط ويزاي استراليا در اينجا 6 مورد از ويزا هاي اصلي را به شما معرفي مي كنيم تا متناسب با شرايط خودتان يكي را برگزينيد و جزئيات آن را دنبال كنيد. اگر ويزاي مورد نظر شما در اين موارد ذكر شده نبود با مشاوران ما تماس بگيريد و شرايط خود را توضيح دهيد تا بهترين راهكار را براي شما برگزينيم.

استراليا از آن دسته كشور هايي است كه از سطح بسيار بالاي اقتصادي برخوردار است كه به وضوح مي توان پيشرفت روز به روز اين كشور را ديد. با توجه به شرايط خوب آب و هوايي و اقتصادي موجود در استراليا ، اين كشور مورد توجه بسياري از مهاجران در سطح دنيا قرار گرفته است بطوري كه جالب است بدانيد كه از جمعيت ۲۳ ميليوني استراليا تقريباً نيمي از آن ها حدود ( ۴۷%) يا خارج از كشور متولد شده اند يا يكي از والدينشان خارجي است!!

شرايط ويزاي استراليا

طبيعتا شرايط ويزاي استراليا براي انواع ويزاها متفاوت است. دولت اين كشور حدود ۱۰۰ مدل ويزا براي كسب اقامت استراليا ارائه كرده است كه هردام بسته به شرايط متقاضي و مدارك او تنظيم شده اند. افراد با اهداف مختلف از جمله كار ، ادامه تحصيل ، سرمايه گذاري ، گردش و … به گرفتن ويزاي استراليا اقدام مي كنند و شرايط ويزاي استراليا براي هركدام متفاوت است. در اينجا پر طرفدار ترين ويزا ها را معرفي كرديم تا شما پلن خود را براي شروع حركت در مسيرمهاجرت به استراليا پيدا كنيد.

شرايط محبوب ترين ويزا ها

شرايط ويزاي استراليا براي محبوب ترين ها بصورت خلاصه براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص هر نوع از ويزا ها ادامه آن مطلب را دنبال كنيد.

ويزاي توريستي و گردشگري

معرفي شهرهاي استراليا معرفي شهر سيدني

شرايط ويزاي استراليا براي گردشگري و يك سفر كوتاه به اين كشور چگونه است؟ و من از چه راه هايي براي دريافت اين ويزا مي توانم اقدام كنم؟

ويزاي توريستي و گردشگري مخصوص كساني است كه قصدشان از سفر به استراليا تفريح است. اين افراد مي توانند براي مدت 3 ماه بصورت موقت در كشور استراليا اقامت داشته باشند و به تفريح و گردش يا ديدن آشنايان و خانواده خود در كشور استراليا بپردازند. شرايط ويزاي استراليا براي توريست ها هم شامل 6 زير گروه است كه مي توانيد جزئيات آن را در صفحه مربوطه مطالعه كنيد.

ادامه مطلب

ويزاي كار كشور استراليا

ويزا كار استراليا

بنده داراي مهارت شغلي و تخصص در زمينه هايي براي كار در كشور استراليا هستم. شرايط اخذ ويزاي استراليا از طريق تخصص چگونه است؟

يكي از بهترين راه هاي مهاجرت به استراليا از طريق مهارت و تخصص است. كشور استراليا به دليل كمبود نيروي متخصص در خود نياز به نيرو هاي داراي مهارت از از كشور هاي ديگر دارد و از آن جايي اقتصاد اين كشور بسيار پر رونق و قابل توجه است، ويزا كار استراليا يكي از پر طرفدار ترين انواع ويزا براي اسن كشور به مار ميرود. شما براي مطلع شدن از وضعيت خود براي دريافت اين ويزا به فرم ارزيابي را پر كنيد اگر حداقل 55 امتياز از اين فرم بدست بياوريد مي توانيد جهت اخذ ويزا اقدام كنيد.

ادامه مطلب

انواع ويزاي تحصيلي استراليا

ويزاي تحصيلي استراليا

من چگونه مي توانم در استراليا به ادامه تحصيل خود بپردازم ؟ شرايط ويزاي تحصيلي استراليا چگونه است؟ مرا راهنمايي كنيد.

اين ويزا به 6 زير گروه شامل ويزاي مدارس، ويزاي كار آموزي و تحقيقات، ويزاي فارق التحصيلي موقت، بخش تحصيل و كارآموزي فني حرفه اي، مطالعات تحقيقاتي كارشناسي ارشد و ويزاي بخش مستقل دوره هاي فشرده زبان انگليسي كه شرايط ويزاي استراليا براي هر كدام يك را ميتوانيد در صفحه مربوطه دنبال كنيد.

ادامه مطلب

معرفي ويزاي سرمايه گذاري

ويزاي دائم سرماويزا سرمايه گذاري استراليايه گذاري استراليا

بنده قصد سرمايه گذاري در كشور استراليا را دارم. به مشاوره و راهنمايي جهت گرفتن ويزاي استراليا نياز دارم. چگونه مي توانم براي اين كار اقدام كنم؟

كشور استراليا به دليل دارا بودن اقتصاد پايدار، بازار رقابتي كم ريسك و مطمئن براي سرمايه گذاري و سود دهي بلند مدت، مورد توجه بسياري از سرمايه گذاران قرار گرفته است شما هم اگر قصد سرمايه گذاري در اين كشور را داريد مي توانيد يكي از 6 نوع زير گروه ويزاي سرمايه گذاري را براي مهاجرت به كشور استراليا انتخاب كنيد همچنين با دريافت اين ويزا قادر خواهيد بود اقامت خانواده خود را هم جهت مهاجرت به استراليا دريافت كنيد.

ادامه مطلب

ويزاي حمايت اسپانسر يا كارفرما

اقامت دائم استراليا

من در حوزه اي تخصص دارم كه نياز به يك اسپانسر يا كارفرما براي كسب و كار خود دارم. شرايط ويزاي استراليا جهت جذب يك اسپانسر چگونه است ؟

شما يك شغل انتخاب مي كنيد كه در آن تخصص داريد و البته اين شغل بايد در ليست مشاغل مورد نياز استراليا باشد؛ سپس يك كارفرما يا اسپانسر كه مورد تاييد اداره مهاجرت استراليا باشد حمايت شما را به عهده مي گيرد و شما توسط او اقامت استراليا را دريافت مي كنيد. اين نوع ويزا هم شامل 6 زير گروه است براي اطلاع از شرايط ويزاي استراليا با حمايت كارفرما به صفحه مورد نظر مراجعه كنيد.

ادامه مطلب

گرفتن ويزا از طريق همسر

معرفي شهرهاي استراليا معرفي شهر سيدني

همسر بنده داراي اقامت كشور استراليا است. ( بصورت دائم يا موقت ) من چطور مي تونم از طريق ايشون ويزاي استراليا دريافت كنم؟

3 نوع ويزاي همسر وجود دارد كه يكي براي نامزدي است و دو نوع ويزاي همسر كه يكي موقت و ديگري دائم مي باشد. اطلاعات كامل در مورد اين ويزا در صفحه ويزاي همسر آمده است.

ويزاي همسر مجوز اقامت استراليا براي شما را فرهم مي كند در صورتي كه همسر شما داراي شرايط زير باشد:

  • يك شهروند استراليايي باشد.
  • شخصي كه داراي اقامت دائم استراليا مي باشد.
  • شهروند واجد شرايط نيوزلندي

ادامه مطلب

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 255
  • بازدید کلی : 2899
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی